نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزه یخچال فریزر های ساید بای ساد محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده اند و خرید بهترین مدل یخچال فریزر ساید بای ساید به یکی از عنصر های اصلی برای هر آشپزخانه ای تبدیل شده است. اما سوالی که اینجا وجود دارد این است که خرید یخچال فریزر ساید بای ساید از چه نوع برای شما و آشپزخانه شما مناسب است؟، نکته ا که وجود دارد این است که تنوع محصولات موجود در بازار لوازم خانگی حتما شما را گیج خواهد کرد و همچنین انتخاب را برای شما مشکل ساز خواهد کرد . احتمالا شاید شما نیز در هنگام خرید ساید بای ساید به این فکر می افتید که کدام مدل و یا کدام برند از ساید بای ساید می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. به همین دلیل مطلبی را برای شما آماده کرده ایم با موضوع راهنمای خرید یخچال فریزر ساید بای ساید تا بتوانید به واسطه آن با مطالب مهمی که حتما باید قبل از خرید ساید بای ساید در نظر داشته باشید آشنا شوید .

 

بودجه خود را برای خرید یخچال فریزر ساید بای ساید در نظر بگیرید

مسلما بودجه، نقش مهمی در انتخاب و خرید کالای مورد نظر ایفا می‌‌کند. پیشنهاد می‌‌کنیم، پیش از آنکه وارد فروشگاه شوید، در همین خانه و در ابتدای کار بودجه خود را مشخص کنید. این کار هم به شما کمک می‌کند تا بسیاری از مدل‌هایی که در فروشگاه‌های لوازم خانگی قرار دارد، تمرکز شما را برای خرید به‌هم نزند و هم از ابتدا دنبال یخچالی بروید که قیمت آن در محدوده بودجه‌ شماست. این نکته مهم را فراموش نکنید، شما باید با توجه به بودجه‌ خود، از بین یخچال‌ فریزرهایی که از لحاظ مالی امکان خریداری آن‌ها را دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. هرگز تصور نکنید هرچه قیمت بالاتر باشد، پس از لحاظ کیفیت هم یخچال بهتر و کارآمدتری است.

بهترین مارک یخچال ساید بای ساید:

در حال حاضر شرکت های زیادی در جهان اقدام به تولید این یخچال ها می کنند ولی در میان آنها شرکت ها و برندهای ژاپنی، کره ای و آلمانی جزء بهترین تولید کنندگان یخچال ساید بای ساید هستند که هر ساله تولیداتشان در سراسر جهان به فروش می رسد. این شرکت ها که سالهاست در ایران هم یخچال هایشان پرطرفدار هستند از جمله ال جی (LG) ، دوو (Daewoo)، بوش، سامسونگ (Samsung)، هیتاچی (Hitachi)، AEG، اجنرال (ogeneral) و کنوود (Kenwood) هستند که در صورت تمایل می توانید هر یک از آنها را از فروشگاه آنلاین بانه نیاز تهیه و خریداری کنید. کیفیت بالا، امکانات مناسب، تنوع طرح و رنگ، قیمت مناسب و داشتن فضای کافی برای گذاشتن مواد غذایی همه از مزایای این برندها هستند. هرکدام از این برندها دارای ویژگی هایی مخصوص هستند که با کمی تحقیق می توانید آنها را شناسایی کنید.اما نکته مهم این است که همه برندهای یخچال معرفی شده در بالا بسیار معروف ، معتبر و با کفیت هستند تنها در برخی موارد جزئی و برخی امکانات باهم تفاوت دارند.

ظرفیت و گنجایش و ابعاد یخچال فریزر و ساید بای ساید :

میزان ظرفیت نسبت مستقیم با اندازه و ابعاد دستگاه دارد که برای انتخاب آن به دو نکته باید اشاره کرد

نکته اول این است که با توجه به تعداد افراد خانواده و میزان مصرف ماهیانه خود ظرفیت و دستگاه را انتخاب کنیم تا در آینده مجبور به تعویض دستگاه نباشیم

نکته دوم این است که قبل از خرید یخچال به اندازه فضای مشخص شده یخچال در آشپزخانه بپردازید

 

امکانات و قابلیت ها ی یخچال فریزر و ساید بای ساید :

با توجه به نیاز خود امکانات و قابلیت یخچال را سنجیده و یخچال فریزر و ساید بای ساید خود را انتخاب کنید

مصرف انرژی
برای مقایسه‌ مصرف انرژی یخچال‌ ها، باید به برچسب انرژی که روی بدنه‌ دستگاه چسبانده شده، نگاه کنید. روی این برچسب علاوه‌ بر یک‌ سری اطلاعات مثل مصرف سالانه‌ انرژی و میزان صدای تولید شده توسط موتور یخچال، رده‌ بندی مصرف انرژی یخچال هم مشخص شده. این رده‌ بندی که از حروف A+++ (برای بهترین مصرف انرژی) تا D (برای بیشترین مصرف انرژی) درجه‌ بندی شده، معیار خوبی برای مقایسه‌ مصرف انرژی یخچال‌ ها باشد. اگر به عمر موتور ساید بای ساید خود اهمیت می دهید پیشنهاد ما به شما خرید ساید بای ساید های چند موتوره است.

در انتخاب کندانسور بیشترین دقت را نمایید

اصلی ترین قطعه موجود در یخچال کندانسور یا همان موتور یخچال است؛ ، از این جهت باید بیشترین توجه را به کیفیت آن داشته باشید چون در صورت انتخاب اشتباه دچار دردسری بزرگ خواهید شد. بهترین کندانسورها، نوع خطی آنها هستند چون علاوه بر کارایی بالا، دارای کمترین میزان صدا هنگام کارکردن هستند بنابراین سعی کنید از این نوع کندانسورها در یخچال شما به کار رفته شده باشد و از خرید یخچال های دارای موتورهای چینی جدا خودداری کنید. راه منطقی برای دستیابی به این هدف هم علاوه بر خرید برندهای معتبر از نمایندگی های مجاز، گواهی کردن نوع موتور یخچال و کشور سازنده آن در فاکتور خرید شماست.

طبقات
طبقات یخچال باید به‌سادگی برای تمیز کردن و یا تنظیم محل قرارگیری، قابل جابه‌جا کردن باشند. داشتن طبقات چندقسمتی یا بخش‌بندی شده می‌تواند برای قرار دادن ظروف مختلف غذا و نوشیدنی مناسب باشد.

جنس طبقات ممکن است پلاستیک یا شیشه نشکن باشد. برخی از طبقات دارای لبه‌های بلند و یا دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد برای سهولت استفاده است. برای مثال اگر دست شما به‌به بطری شیر بخورد و شیر بریزد، طبقات لبه‌دار مانع از ریختن شیر در دیگر قسمت‌های یخچال می‌شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: